Inget glatt egentligen

Det är faktiskt min cpdator som inte publicerar mina inlägg som jag faktiskt sitter och skriver.

USH!!! Jag vill inte säga det till er. Antar att ryktet snart kommer börja sprida sig. Egentligen kommer det inte bli någon större skillnad. Jag tänker inte låta det bli någon större skillnad.
Först tänkte jag "Jag berättar det i bloggen så blir det min bästa läsare som får veta det först". Men sen kände jag att fan alla suger ju på att läsa min blogg så det kommer bara bli helt dumt. Vet inte när och hur jag ska säga det. Nu lär ni ju ändå tänka ut det, när ni väl läser min blogg.
Jag ska iallafall säga det till er när vi pratar påriktigt och timeingen känns bra..

Ikväll vill jag bara bryta ihop. FAN för matten. FAN för naturkunskapen. Det känns inte så himla bra att inleda terminen med två Gdiagnoser som det inte ens blev ett G på?!?!?!?
Så har man bakat bröd för att jag var SÅ sugen på det. Sen springer jag iväg på teatern och sen när man kommer hem så är mitt (MITT!!) nybakade bröd helt slut. Köket som jag försökte städa ser ut som fan. Matteboken är det enda som väntar.
FUCK NO!
Jag vill bara kolla på the Notebook, måla en tavla som passar till filmen och försvinna in i ett sommarsverige där min snygga kille skjutsar mig på styret på sin cykel.

Riktigt rolig helg BTW! I like party in JKPG! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0