Mission impossible

NIX det går inte. Min kropp vill inte stänga av sig och slappna av. Drömma härliga drömmar om blommiga ängar och cupcakes. Nepp.
Det åskar ute, mysigt. Den är nog väldigt nära, åskan alltså.
Man blir så stressad när man inte kan sova. Man verkligen känner hur trött man kommer vara nästa morgon och dag. Det är så onödigt också, vad tjänar jag på att ligga vaken nu liksom?
Jag ska måla två bilder. Båda ska var surrealistiska, overkliga. Den ena ska beskriva texten i "My List" med Killers och den andra texten i "Biko" mrd Bloc Party. Det längtar jag efter. Det var länge sen jag verkligen målade nu. Åh jag älskar det! Fast jag önskar alltid att jag kunde zooma bättre, liksom måla porer och bladlöss. Sånt missar jag jämt. Fast det ska jag lära mig!

Det verkar som att vi ska flytta nu. Påriktigt. Vi ska titta på ett hus i Alingsås nu på söndag. Det såg ganska fint ut på bilderna, hyfsat centralt. Menmen det är iallafall lång tid kvar tills vi ska flytta. Om inte tiden fortsätter gå så himla fort.

Efter skolan imorgon är det helg igen. Underbart.

Undra hur Cindy mår..
Jag har träningsverk i mina lår..
I Cindys gamla stall fanns det massa får..
Undra om det är för att hösten är här som jag fäller så mycket hår..
Jag brukade galoppera med Cindy jättefort i vattenpölar när det blev vår..
Undra om jag kommer bli jätteful när jag är typ 60år..
Cindy kanske rids mycket eller så kanske hon bara står..
Jag ska försöka somna nu om det bara går..                      

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin dikt milling!

2009-10-02 @ 06:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0