Kvällsprat

Pokerkväll blev det. Nästan. Vi skippade pokerspelandet bara. Istället lekte vi lappleken och "namn-i-pannan-leken". Jag och Sara spöade det vältrimmade laget Johanna, Svante och Anna i lappleken. MOhaha det kändes RÄTT!! Sen hamnade jag och Svante på delad etta plats i Namnipannanleken.
Vi köppte pizza, lösgodis för 120kr och två påsar chips. Snacka om att frossa! Men finns det nått jag gillar mer än att frossa tillsammans med vänner?
hmmmmmmm...

Så nu ligger jag här fet och lycklig i min säng och lyssnar på "I can buy you" med a Camp. Fint!

Förövrigt blev jag kär idag. I ett par skor. Ett par skor som hade gjort mina fötter lyckliga. De var SÅ fina :) MEN nu är problemet min ekonomi.. Idag slösade jag halva min förmögenhet på godis. Imorgon ska jag väll handla inför Käringön så då lär ju en del pengar ryka dit. Sen va man ju pank igen..
Så just nu har just DU chansen. Camilla tar för tillfället emot bidrag!! Så passa på och ge ett ;)

Imorgon ska jag vara duktig, (är ledig då med hihi) ska upp med tuppen och dra till gymmet. Sen ska jag ta med mig Jerran in till stan och visa alla mina fynd och eftersom jag då kommer ha fått in era bidrag kommer jag även köpa mina skor.
Sen på kvällen ska jag göra mina läxor och sova och sånt.

Shit va törstig jag e nu!! PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0