Skrämmande fakta

Idag fick jag veta att en av mina trognaste läsare är min mamma. Ok jag är ganska bra på att censuera min blogg, men uppenbarligen finns det utrymme för förbättring. Jag har misstänkt henne som en läsare förut då jag hittade bloggadressen tillaggt som "favoriter". Jag tog bara bort den och tänkte att hon hade glömt den. Men nehe, tydligen är jag vän med henne på facebook också.. Undra om hon bara sa så för att skrämma mig?
Bloggen har hon iallafall läst, för hon vísste att jag stavar allvar med ett L och att bloggen heter Camillacupcake. Alldesles för lätt namn.. Jessicas blogg har hon säkert glömt..

Skolan har börjat rulla på. Imorse stod jag inför terminens första stora dilemma; Komma minst 20minuter sent till tyskan eller stanna i soffan och avnjuta ett desperate housewifes avsnitt med lite thaimat.
Sälvklart gick jag till tyskan! ...Not...

Så tänker jag alldeles för mycket (lista Wohooo!):

  • Skolan, hur ska det gå? När börjar jag imorgon? (och sånt)
  • Resor (vill!!)
  • Pengar, hur ska jag ha råd? Jag har inte ett öre men så stora planer,.
  • Fester, (roliga tankar!!)
  • Vi ska flytta, shit.
  • Allt som är bra i livet, solen idag, mina kompisar, pedro osv
  • Träning, ska bli biff (eller magen typ.. heehheehehehehe)
  • Pojkar som inte går att komunicera med utan att vara en besatt stalker (varför finns det så många sånna?)
  • Godis.. Mums
  • Själförtroende och självkänsla, sånt e svårt
  • Desperate Housewifes, vad händer nu med Susan och Mike?
  • Vad gör mina flickor om dagarna?

Jaa den listan kan bli evigt lång och mitt huvud exploderar nästan ibland, tror jag. Iallafall leder det till sovproblem. Nej nu måste jag få veta hur det ska gå för Susan,.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0