When shopping feels so good, who needs a man?

Idag har varit en riktigt bra och härlig dag. Från topp till tå!

Jag har äntligten skrivit det länge fruktade U-landsprovet och det kändes faktiskt ganska bra!
Som belöning drog jag med mig Anna, en Sleven brownie och en kaffe in på H&M, vem kunde ana att jag skulle hitta min stora kärlek där inne? Som ett tecken från himelen, nu faller bitarna i mitt liv äntligen på plats. Så ståtlig, elegant, snygg och perfekt. Ja jag köpte den direkt såklart. En riktig kavajorgasm kan vi kalla det.

Sen följde min nya älskling med både på flummiga svenskalektioner och en efterlängtad fika med Elin och Louise i stan. Den fick även äran att bära pricken över i:et på min outfit sedan när jag och mamma gick ut och åt på resturang tillsammans. MYS.

Här kan vi då se en skymt av min stora kärlek. Kanske kommer det bilder där man faktiskt ser hur den sitter också, den som lever får se..

Övrig randomfakta
Idag har jag fått HÖSTLOV!
Imorgon ska jag jobba min andra dag på jobbet, 8h 15min. Jag är lite nervös!
Imorgon natt ska jag fira min världens bästa Vikotira som fyller 18år!
På måndag åker jag och Elin till Stockholm för att sedan jobba oss upp mot Åre, Ånn och Trondheim! WOHOOOO!!
Min duktiga snygga söta undetbara Sara har blivit uttagen till Kungsbackas Luciatrupp, coolt!
Jag älskar mitt liv, det är så roligt!


Kommentarer
Postat av: JESSICA

Sheisse!!! Ser verkligen assnygg ut!! Jag vil se hur hela kavajen ser ut!! Du är snygg du!! Det låter fett kul, jag vill med ha ett jobb!! Och pka till Ånn och Trondheim!! Happy Halloween ditt kellogs cornflakes paket, och min utklädnad var faktiskt skitbra eftersom alla andra bara var vampyrer och shit! Jag stack ut och var snygg och halloweening (med mitt sår)!! PUSS

2010-10-30 @ 04:23:26
URL: http://withjess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0